Rize Haberleri
Giriş Tarihi : 21-03-2024 17:43

BELEDİYE BAŞKANI RIFAT ÖZER “HAYAL ETTİĞİMİZ GÜNEYSU İÇİN DAHA YOLUN BAŞINDAYIZ”

Seçim çalışmalarına devam eden AK Parti Güneysu Belediye Başkanı ve Başkan adayı Rıfat Özer; “Birçok projeyi halkımızın hizmetine sunduk. Hep söylediğimiz gibi hayal ettiğimiz Güneysu için daha yolun başındayız. Daha yapacak çok işimiz var” dedi.

Güneysu İlçesinde seçim çalışmalarına devam eden Belediye Başkanı ve Başkan adayı Rıfat Özer’e ziyaretlerinde Güneysu İlçe Başkanı Mehmet Akif Karslı, İlçe Yönetimleri, Belediye Meclisi ile İl Genel Meclis üye adayları eşlik etti.

Çalışmalarına dur durak demeden devam eden Rıfat Özer “Teşkilatımız,Belediye meclis üyesi arkadaşlarım ve belediye çalışanlarımızla birlikte kaliteli, çevreye duyarlı, şeffaf ve çağdaş bir yönetim anlayışı ile eğitim, kültür ve turizm şehri ilçemize yoğun bir çalışma programı ile 5 yıllık süremizi tamamladık. Birçok projeyi halkımızın hizmetine sunduk. Hep söylediğimiz gibi hayal ettiğimiz Güneysu için daha yolun başındayız. Daha yapacak çok işimiz var. 31 Mart 2019 seçimlerinde rekor bir oy aldık.31 Mart 2024 seçimlerinde de inşallah Cumhurbaşkanımızın ilçesinde ona yakışacak bir oy oranını hemşehrilerimizin kendisine hediye edeceğine inanıyorum. Türkiye’yi değiştirip, dönüştüren, Rize’mize, Güneysu’muza sayısız eserler kazandıran Dünya liderimize bunu borçlu olduğumuzu düşünüyorum. İnşallah hemşehrilerimiz gerekeni yapacaktır” dedi.

Belediye Başkanı ve Başkan adayı Rıfat Özer Güneysu’da yapacağı projeleri ile ilgili bilgiler aktardı.

“Ülkemize örnek bir proje sunmuş olacağız”

Başkan Özer “İnşaatına başladığımız yeni hastanemiz ile çağın şartlarına uygun, 100 yataklı Amatem, Psikiyatri ve Genel Branşları bir tesiste toplayıp ülkemize örnek bir proje sunmuş olacağız. Doğu Karadeniz Bölgesinin ihtiyaçlarını karşılayacak olan yeni hastanemizde 200 araçlık açık otopark bulunuyor. Vatandaşlarımız çok modern olan bu hastanemizin hizmetlerinden yararlanabilecek. İlçemize ciddi manada katkılar sağlayacaktır” dedi.

“Otogar projemizin fizibilite çalışmaları tamamlanmıştır”

İlçede merkez cami altında bulunan otobüs duraklarının trafik yoğunluğuna neden olduğunu belirten Başkan Özer “Merkez cami altında bulunan otobüs duraklarının trafik yoğunluğu oluşturuyor. Mevcut Güneysu-Rize otobüs durağını ilçe meydanın dışı çıkarmak amacıyla ilçemizde otogar ihtiyacı doğmuştur. Yöresel mimariye uygun yapılacak olan otogar projemizin fizibilite çalışmaları tamamlanmıştır. Projemiz sayesinde Güneysu merkezindeki trafik yoğunluğunu azaltmayı, daha sakin ve nezih bir çarşı görünümünü ilçemize kazandırmayı hedefliyoruz” dedi

“150 araçlı otopark projemizi hayata geçiriyoruz”

Başkan Özer “Otopark sorununa çözüm bulmak amacıyla yaklaşık iki katlı 150 araçlı otopark projemizi hayata geçiriyoruz. Fizibilite çalışmalarının devam ettiği projede ilçemizdeki düzensiz park sorununa da çözmüş olacağız. Yeni otopark projemiz ile ilçemizde kirli araç görünümünü de ortadan kaldırıp ilçemiz güzelliklerini daha görünür hale getireceğiz. Proje bitiminde ilçemizdeki trafik akışı hızlanacaktır” dedi.

“Anadolu Lisesine yeni bir eğitim binası kazandırılması için çalışmalara başladık”

Son yıllarda yapılan okul projeleri ile ilçenin eğitim vadisine dönüştüğünü aktaran Başkan Rıfat Özer “ Spor Lisesi içerisinde eğitim faaliyetlerini sürdüren Anadolu Lisesine yeni bir eğitim binası kazandırılması için çalışmalara başladık. Projeyi bizzat takip ediyorum” dedi.

“Modern bir kütüphane ilçemize kazandırıyoruz”

Millet Bahçesinin içerisinde bir kütüphane yapacaklarını aktaran Başkan Özer “2023 Yılının ilk çeyreğinde vatandaşlarımızın hizmetine sunulan Millet Bahçesi içerisinde yer alacak olan kütüphanede; Danışma, veli bekleme salonu, 0-3 yaş kütüphane, 3-6 yaş kütüphane, 7/24 kafeterya ve okuma araştırma salonu ile modern bir kütüphane ilçemize kazandırıyoruz” dedi.

“Güneysu’muza 350 adet konut yapacağız”

Başkan Özer “Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın açıkladığı Cumhuriyet tarihinin en büyük sosyal konut projesi kapsamında Güneysu’muza 350 adet konut yapacağız. İlçemizde yapılacak olan 350 adet TOKİ konutu için 20 Aralık 2022 tarihinde hak sahipleri kurası çekildi. 2023 Yılı içerisinde belediyemizce kamulaştırma çalışmalarına başlandı. 350 sosyal konuta ilave olarak 74 konut ve 2 ticarethane de projede yer alacaktır” dedi.

“İlçemiz turizm merkezi haline gelecek”

İlçenin Turizm potansiyelini ortaya çıkarmayı amaçladığını ifade eden Belediye Başkanı Özer “Handüzü yaylası, Kıbledağı cami ve Asmalıırmak Köyü çevresinde Rize turizm mastır planları kapsamında yapılması planlanan projede; Teleferik-Gölet-Kır Lokantası-Butik Otel-Kış Sporları-Bungalov Evler-Seyir Terasları Çocuk Aktivite Alanları Kamp Alanları-Piknik Alanları-Bisiklet Parkurları-Yürüyüş Yolları bulunmaktadır. Projeler tamamlandığında ilçemiz turizm merkezi haline gelecek, ilçemize de ekonomik anlamda ciddi katkılar sağlayacaktır” dedi.

“Süt hayvancılığı tesisi ve büyükbaş hayvan pazarı ilçemize kazandıracağız”

Başkan Özer “İlçemiz merkezine 1.5 km uzaklıkla Güneli Mahallemiz sınırları içerisinde yaklaşık 7.000 metrekare alanda kurban pazarı ve kesimhane içeren modern bir ‘Hayvan Oteli’ projesini ilçemize kazandırmak için fizibilite çalışmalarına başladık. Süt hayvancılığı tesisi ve büyükbaş hayvan pazarı ilçemize kazandıracağız. Bu proje aynı zamanda ilimize de hitap edecektir” dedi.